Tjohoo!! :D

Asså jag måste verkligen ha internet hemma! Blir galen. :P Eller måste o måste. Jag vill blogga varje dag, flera gånger om dagen. Fast jag vet inte om jag är så intressant. :) Det visar sig väl på min statistik eller hur de stavas. :P Puh jag jobbar som vanligt. :/ Skit lugnt nu.. Ingen lust att gå ut heller. Svin kallt. Och jag får inte min jacka från Anna.. Visst hon har nyss fått barn o tydligen ligger jackan på vinden. Men då kan hon ju ändå be sin sambo hämta den? För jag kommer att frysa ihjäl snart eller bli förkyld snart igen. :(

Asså tur att jag har radion på annars hade jag nog blivit galen av att det är knäpptyst här.. Bara fläktarna från kylarna och korvgrillen som gör ifrån sig ljud.

Ja vad ska jag göra för mat ikväll då? Hmm. Har köttfärs o lite annat i kylen som jag ska packa om o frysa ner. Plus att jag har paprika och lök hemma. :) Så blir nog något gott. Funderar på köttfärsbiffar med lök o paprika i eller om jag har nå tacos tortilla kvar. Annars blir de en sväng till servus. För tacos är ju suuper gott o de blir nog sambon glad om han får också. :) En liten överasskning så här på torsdagen. :)

Igår kväll vid kvart i elva fick jag nå ryck o stod o gräddade tunnpannkaka som vi åt lite igår natt o idag till lunch.. Riktigt lyckat blev de. :) JAg är en mästare på pannkakor. Och den allra sista pannkakan som hunden skulle få lyckades tom slänga upp den i luften och fånga den på den andra sidan i stekpannan. :D

Nej nu ska jag nog ändå gå ut i kylan. VA ett bra tag sen. :) Duktiga jag som inte röker så mkt nu för tiden. :)

HA en bra torsdagskväll. :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?