God jul & Gott nytt år

Tänkte ta och berätta lite vad som hänt. :)
 
Jag har varit långledig. :) Jobbade den 20/12 och va ledig tills den 26/12. Aldrig varit ledig så länge sen jag började jobba på macken. Så det va underbart. Sen jobba 2 dagar o ledig 2 dagar igen. :) Va skönt att bara vara hemma med Peter och Prinsen. :) <3
 
Den 21/12 hade vi Marcus, firade honom (han fyllde 12 år den 20/12) åkte in till Västerås och köpte en jätte fin jacka till Peter och gick och kollade runt på erikslunds shoppingcenter. Köpte även en julklapp till Peter från Marcus :) Och träffade på våra fina vänner Daniel och Daniela. Gick till Ikea och åt julmats buffé med dom. Jätte gott :) Så efter maten åkte vi hem till dom på kaffe där Marcus fick frågan om han ville spela xbox 360 kinect. Och såklart tacka ju inte Marcus nej. :) Så medans vi drack kaffe så spelade han och hade jätte kul. :) Längtar tills vår stora kille kommer igen. :) 
 
På julafton så lagade jag och Peter maten. :) Vi gjorde janssons frestelse. Första gången vi gjorde de själva. :) Blev populärt iaf. :) Det va ju trots allt Svens rätt, som han alltid gjorde varje jul och gjorde alltid en liten ruta utan ansjovis till mig. :) Sen åkte Peter på lunch möte och jag mötte Nina och Roberth och gjorde resten av maten. Så var de bara vänta på John som skulle komma med tåget. Men de kom inge tåg när han ringde. Så Nina och jag åkte upp och hämtade honom. Kom inte tillbaka förrän klockan va närmare fyra. Och jag va super hungrig så var bara att äta på en gång. Det va väl de enda som va lite trist, att tåget inte kom. Efter maten så öppnade vi julklappar. :) Jag fick det jag önskade mig, 2 böcker av Peter. 50 nyanser av honom och Mig äger ingen, och av Nina fick jag en body lotion och sen fick både jag och Peter en aladdin ask av Roberth. 
 
Annars har de inte hänt så mycket mer på julen. :) Bara varit hemma och tagit de lugnt. 
 
Denna helgen har vi bara varit hemma, hade städdag idag. Peter dammsög och torkade golven och jag diskade och lagade mat. Sen kollade vi på film. Hur många lingon finns det i värden. Andra gången jag ser den och jag gråter varje gång. <3 Så himla underbar film <3
 
Nyår då? Ja vad händer då.. Jag ska jobba. :( Vill verkligen inte jobba heldag då. :( Men direkt efter jobbet åker vi in till Västerås till Daniel och Daniela. Det är det som får mig att se fram emot de. Att få vara med dem, Peter och våra hundar. <3 
 
Ska ta och avrunda nu och ta och gå och lägga mig snart o läsa lite. 
 
Gott nytt år mina kära vänner <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?