första resan

Sitter på tåget nu. Och har just passerat Virsbo. Jag kom på när jag kom ner till stationen att jag alltid. Och då menar jag ALLTID är tidig. Som idag. Första tåg resan till jobbet. Tåget går 6.44. Jag gick med Prinsen till stationen igår för o se hur långt de va. Tog 16 min enkel väg. Iaf när jag gick i morse så gick jag lite över kvart över sex. För de kunde va halt eftersom de va is på bilarna. Tror ni inte jag kommer tidigt ändå. Gick en annan väg också. Jag va vid stationen 6.25.
Men bättre att vara tidig än försenad. :) Så det är ju på ett sett bra att jag är tidig av mig. :)

Tänkte skriva om helgen också. Men det gör jag nog från en data och lägger upp bilder. :)
Men bjuder på en ny bild av mig själv. :)



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?