1/1-2014

Nytt år nya möjligheter. Detta kommer att bli mitt år! :)
 
Stämmer ganska bra. Jag har tagit ett beslut som jag är stolt över. Tänker ännu inte gå ut med det. Men att jag tog de visar att jag har vuxit. Är stolt över mig själv!
 
Tänkte berätta om gårdagen. :)
 
Jag jobbade hela dagen. Efter jobber for vi in till västerås till Daniel och Daniela. :) Äntligen fick Prinsen en kompis som är lika tokig som han själv. :) Oj, så han och Nasse höll på. :) Lika galna båda två :) Vi åt nästan direkt när vi kom. Super god mat. :) Fläskfile och bacon med potatisgratäng till. :) Super gott verkligen :) Och en riktigt god sallad till. :) Så satt vi bara och pratade tills de va dags att gå ut och kolla på raketerna. Gick ut på loft gången och drack pommac och kollade. :) Åkte hem vid halv ett. Men somnade inte förrän vid 3 och sov till 12. Inte sovit så länge på lång tid. Har hunnit med att göra fläskpannkaka idag och även bakat sockerkaka. :) 
 
Nu ska jag ut med Prinsen och hoppa in i duschen o sen lägga mig ner o läsa. Upp o jobba förmiddag i morgon o på fredag! Sen helg igen. :) 
 
Ha en bra första dag på detta år. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?